ZBIGNIEW MICHALSKI, DYREKTOR GENERALNY
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie zintegrowanej komunikacji online i offline skierowanej do sektora B2B i B2C. Autor wielu strategii z obszarów public relations, investor relations, reklamy, sponsoringu, marketingu oraz planowania mediów do zakupu.
Były dziennikarz popularnego serwisu informacyjnego Teleexpress emitowanego przez Program I Telewizji Polskiej.
Do występów w mediach i komunikacji z dziennikarzami przygotowywał zarządy i menadżerów spółek giełdowych, przedsiębiorstw komercyjnych oraz organizacji pozarządowych. Doradzał w zakresie PR korporacyjnego, komunikacji z mediami, komunikacji kryzysowej, relacji inwestorskich, PR produktowego, reklamy i sponsoringu, planowania mediów do zakupu, marketingu, analiz marki i konkurencji, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz realizacji projektów filmowych i radiowych dla biznesu.
Były Dyrektor Strategiczny NewsPR odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla firm i spółek planujących debiut giełdowy. Senior Account Manager agencji Impress Art PR & Lobbying, w której odpowiadał za przygotowywanie i realizację programów wizerunkowych dla polskich i międzynarodowych koncernów, ich produktów i marek. Przeprowadzał ogólnopolskie kampanie społeczne, informacyjne i edukacyjno-informacyjne. Wcześniej jako doradca ds. mediów związany był z Burson-Marsteller, jedną z największych i najbardziej renomowanych na świecie firm zajmujących się kreowaniem wizerunku.
Absolwent dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.